Ring oss: 010 10 10 340

START
NYHETER
JUST NU: 3 inloggade arrangörer / 163 besökare på formulär
HJÄLP / KONTAKTA OSS
  Svenska
Logga in
  • Kortbetalning

  • Visa / Mastercard
    Nu kan du öka servicen till dina kunder genom att erbjuda kortbetalning vid anmälningstillfället.

       Visa      Mastercard

  • Fakturering

  • Automatisk faktura
    Din faktura skickas med bekräftelsemailet som går ut till deltagaren efter den anmält sig.

    Fakturan som du designar går automatiskt ut till deltagaren. Du slipper skicka fakturorna och administrationen kring detta. Fakturan bifogas bekräftelsemailet som en PDF fil. Du väljer själv för vilka av dina arrangemang som du vill använda automatisk faktura.


  • Egen fakturalayout
    Skicka enkelt dina fakturor genom systemet. Du gör enkelt uppföljningar på betalningar samt avprickning.

    Med en anpassad fakturalayout får du fakturan som du vill ha den.
    Kontakta oss så anpassar vi er faktura.

Support

Finner du inte svaret på din fråga här på webben kan du enkelt skicka den via ett kontaktformulär till vår kundtjänst.
<< Tillbaka

Hur gör jag för att flytta ett arrangemang/utbildning från aktiv ?

Om du har en utbildningen som inte blir av men du vill ha kvar den som mall.

Om du först och främst flyttar fram "Publiceras" till ett datum i framtiden så hamnar arrangemanget under "Inaktiva" men tänk på att du även flyttar du fram de andra datumen framåt i tiden.

Om du flyttar tillbaka de olika datumfälten till datum som har varit, speciellt "Slut" (och att det då ska vara minst 14 dagar tillbaka i tiden), då kommer arrangemanget att flyttas från "Aktiv" till "Arkiverade". Men observera att för att du inte ska bli debiterad för det arrangemang du placerar i "Arkiverade" så ska deltagarantalet vara "0" om det finns deltagare på arrangemanget så får du antingen radera dem eller flytta deltagarna till annat arrangemang. Annars kommer du att bli fakturerad för det arrangemanget.

Vanliga frågor

Här finns svar på de vanligaste frågorna vi får till vår kundservice. Hittar du inte svaret på din fråga här kan du använda frågeformuläret som du får upp när du klickar på knappen till höger.

      Guider

      Här finns dokument som beskriver de vanligaste momenten på systemet. Hittar du inte svaret på din fråga här kan du använda frågeformuläret som du får upp när du klickar på knappen till höger.

      Startguide
      Anpassning av anmälningsformulär
      Lägg upp en fakturamall
      Hantera extrafält
      Skapa och skicka uppföljning

      Support

      Via telefon

      Ibland är det enklast att talas vid personligen. Då är du välkommen att ringa vår kundtjänst. Vi svarar på normal kontorstid.

      Kundtjänst: 010-10 10 340

      Måndag-Fredag 08:30 - 12:00
      Måndag-Torsdag 13:00 - 16:00
      Fredagar 13:00 - 14:00
      Stängt för lunch 12:00-13:00